29.06.2017

Unboxing - Sector Mechanicus Bases

Dziś pora na szybki unboxing. Rozpakowaniu ulegną podstawki dedykowane do Warhammera 40k. Ich motywem przewodnim jest wnętrze silnie zindustrializowanego obiektu - fabryki. To już moje drugie takie pudełko. Pierwsze tak bardzo mi się spodobało, że zacząłem je malować zanim zrobiłem unboxing.

W cenie około 80 złotych otrzymujemy w sumie 52 podstawki. 40 w rozmiarze 32mm, 10 takich dla terminatorów - 40mm, oraz dwie drednotowe - 65mm.

Jakość wykonania zestawu uważam za wyśmienitą. Podstawki są różnorodne, na każdej znajdziemy dużo smaczków i detali. Z czystym sumieniem mogę polecić ten zestaw każdemu, kto chciałby w miarę szybko i bezboleśnie przenieść swoich Space Marines ze starych podstawek 25mm na większe i fajniejsze :-)





4 komentarze:

  1. Chciałem ten zestaw kupić pod Plagmarinsów do SWA, ale widzę że nie ma 25mm pod kultystów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń