13.04.2017

Kairic Acolytes II 6/10

I następnych dwóch, w tym gość ze scrollem.



10 komentarzy:

  1. Rewelacja:) Dużo lepsi, niż pierwsza seria. Taki układ kolorów na ciuchach, maskach i dodatkach jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie byłem pewny tej kolorystyki, ale skoro tak mówisz to. Ile mam sie juz czym przejmować :)

      Usuń
    2. Ci straszniejsi, ale na bal poszedłbym z tymi pierwszymi.

      Usuń
    3. Czarny z białym to dobry miks, już Krzyżacy o tym wiedzieli :)

      Usuń
  2. Cudni, zwłaszcza freehand na zwoju! Jaki jest twój przepis na biel, jeśli można spytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zwój jest wyrzeźbiony, wash sam załatwił sprawę :) co do bieli to pryskam ja z aero a na to daje washa ze zmiksowanego shadow grey z duża ilością lahmian medium.

      Usuń
    2. Muszę przetestować ten patent, myślałem że biel to samo aero.

      Usuń
  3. Mi się także bardzo podoba ta kolorystyka:)Te masko-hełmy miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! mega klimat! Schemat kolorystyczny miodzio - lepszy niż wszechobecny niebieski

    OdpowiedzUsuń
  5. Freehand na scrollu gniecie!
    Nie mogłem się powstryzmać ;-)
    Jak już pisałem wcześniej ten zestaw kolorów bardziej mi pasuje i świetnie komponuje się z zimową podstawką.

    OdpowiedzUsuń