7.04.2016

Unboxing - Dwarves of Fire Canyon

Dziś będzie dość egzotyczny unboxing, bo chodzi o zamówienie które przyszło do mnie przez naszą wschodnią granicę - od naszych druzja z Maskwy :-)

Russian-Alternative to firma robiąca ludki w klimatach fantasy w skali 28mm. W zamierzeniu mają one stanowić alternatywne ludki do Warhammera Fantasy. Ostatnio na ebayu postanowiłem zamówić na próbę ich Chaotyczne Dwarfy. Niski rubel, odzyskująca siłę złotówka, oraz czasowa promocja sprawiły, że udało mi się dostać dziesiątkę ludków za 66zł z transportem gratis :-)

Pudełko jakie przyszło przypomina nieco pudełeczka do Infinity, z tym że mamy tu dodatkowo naklejkę z pomalowanymi ludkami i logo producenta.


W środku znalazłem karteczkę z podziękowaniami od producenta oraz z zapewnieniem, że chcą żeby wszystko było cacy, a jak coś nie jest cacy, to zawsze mogą zrobić żeby było cacy. Francja - elegancja.


A to zawartość pudełka. Całość to żywica. Łudząco podobna do tej z Forge Worlda. Jakość odlewów też przywodzi na myśl FW.


W środku znajdujemy 10 korpusów z nogami. Pięć wzorów, po dwa z każdego rodzaju.


Do tego mamy 11 główek. O ile korpusy mocno nawiązują do współczesnych ChD z FW, o tyle już głowy to mieszanka klimatów nowych ChD i tych starych z 4 a nawet 3 edycji


Broń to tylko toporki, ale mamy 2 nadmiarowe. Co ciekawe, kilku kraśków trzeba skleić jako mańkutów! (Ułatwia to nieco ich pozycjonowanie w regimencie)


Nadmiarowych tarcz nie ma.



HHG 92' - Czy ktoś potrafi rozszyfrować od jakiej firmy Russian Alternative skupuje stare podstawki? :-)



Podsumowując - jest bardzo, bardzo dobrze, za bardzo, bardzo małą cenę. W mojej opinii wojownicy od Russian Alternative są znacznie ciekawsi i mniej monotonni od piechoty proponowanej przez FW. Do tego cena jest trzykrotnie niższa! Jakość wykonania jest podobna. Z mojej strony jest duża okejka i znak jakości Maniexite. Kto chce wzbogacić kolekcję swoich figurek o paru chaotycznych pokurczy ten na Rosyjskiej Alternatywie się nie zawiedzie!

15 komentarzy:

  1. Dzięki za inboxa.
    A jak długo czekałeś na przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile mnie alzheimer nie myli, to ze 3 tygodnie zeszło. Ale gość wyraźnie na aukcji uprzedzał, że robią promocję i wysyłają tony tego, więc się opóźni. Dodatkowo paczka przeleżała chwilę w urzędzie celnym.

      Usuń
  2. Z Russian Alt potrafią i w dwa tygodnie dojść. Celnicy nie dorzucają nic a przyznam, że trochę już tam przepuściłem ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jaką kwotę maksymalnie robiłeś zamówienie?

      Usuń
  3. Obstawiam heartbreaker hobbies & games.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne ludki! Faktycznie fajniejsze niż obecne chaos dwarfy z forge

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimat jest, a jak jeszcze Maniexite-owy znaczek jakości to warto się przyjrzeć temu producentowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam podchodziłem jak pies do jeża, ale okazało się że są całkiem spoko.

      Usuń
  6. Figurki wyglądają ciekawe. Czekam na efekty twojego popędzlowania złych krasnali w niedalekiej przyszłości zapewne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz całą masę innego tałatajstwa na biurku w różnych fazach malowania. Chadecja musi trochę poczekać :-)

      Usuń
  7. Rewelacyjni. Głupi by nie brał! :)

    OdpowiedzUsuń