29.11.2015

Figurkowy Karnawał Blogowy - edycja XV - Podstawka

Gospodarzem tej edycji FKB jest Potsiat, a posta wprowadzającego można znaleźć na jego blogu.

Tematem XV FKB jest robienie podstawek, więc zaprezentuję wam moją ulubioną metodę na podstawki. Jako, że jestem fanem speedpaintingu metoda jest w miarę szybka i mało skomplikowana, zatem do dzieła!

Znajdujemy sobie podstawkę. Ta jest lekko ubrudzona klejem, ale to nie szkodzi.


A to mój magiczny sekret. Pasta strukturalna z Lidla. Można sobie taką zrobić mieszając razem trochę wikolu, piasku i białej farby akrylowej.


Nakładamy starym pędzlem pastę na podstawkę.


Na środku podstawki pozostawiłem małe zagłębienie.


Następny krok to mój ulubiony Tracks Wash MIGa. Jednak najpierw czekamy aż podstawka dobrze wyschnie. W zależności od grubości warstw 1-2 godziny.


 Malujemy washem podstawkę.
 

Czekamy aż wyschnie.


Po wyschnięciu wlewamy Nurgle's Rot w pozostawione wcześniej zagłębienia. To będą kałuże z paskudztwem.


Paskudztwo nakładamy po raz drugi, po wyschnięciu poprzedniej warstwy.


Na koniec doklejamy losowe trawki i tufty i koniec! Podstawka jest gotowa.






6 komentarzy: