31.08.2015

Podsumowanie sierpnia na Maniexite

Sierpień był pracowitym miesiącem mimo paraliżującej fali upałów. Dzisiejszy post jest trzydziestym czwartym w jednym miesiącu, czym pobiłem rekord tego bloga :-) Liczba wyświetleń utrzymała się na poziomie ustanowionym w lipcu, czyli prawie 7,5 tysiąca, co jest niezłym osiągnięciem jak na możliwości oglądalnościowe mojego blogaska.

Na fali zmasowanego malowania Age Of Sigmar pojawiły się takie wpisy w klimatach Fantasy.




   Ale udało się też pomalować całkiem sporo ludków mojej zaległej armii Space Marines i trochę orków do 40k.


   Przy okazji rozmyślań związanych z Age Of Sigmar i jego brakiem punktów napisałem też posta będącego kontynuacją rozważań na temat matematyki w bitewniakach.


   Zrobiłem też trzy wideorecenzje. 


   I nawet udało się rozpakować aż trzy pudełka z figurkami.


   Miesiąc bez Batrepa to słaby miesiąc. Sierpień miesiącem Sigmara.


   

    No i nie nazywałbym się Maniex gdybym nie wziął udziału w Karnawale Blogowym ;-)


   Odwiedzającym dziękuję za uwagę i wizyty oraz zachęcam do zostawiania śladów w postaci komentarzy.

7 komentarzy:

  1. a G+ też mogą być?? :) Super że tak na wypasie idzie blogowanie:) Strach pomyśleć co by było jakbyś na rynek anglosaski wszedł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dwa razy próbowałem robić dwujęzyczne posty, co ciekawe nie przekłada się to w żaden sposób na liczbę odwiedzin - wejścia z USA i UK mam na stałym poziomie :-)

      Usuń
  2. Gratuluję rekordu - 34 postami ze trzy blogi by obdzielił ;)
    Oby wrzesień nie był słaby! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. 34 wpisy. 34 mięsiste wpisy w miesiącu. 34 mięsiste wpisy w miesiącu przy normalnej pracy. Przepraszam żuchwa mi się odkleiła z wrażenia jak sobie uzmysławiam skalę wysiłku.

    U mnie to by pewnie było pewnie przy dobrych wiatrach podsumowanie roczne ;-)

    i chyba mały błąd

    "I nawet udało się rozpakować aż trzy pudełka z figurkami"

    podczas gdy są ewidentnie 3 linki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ha! Sorki za pomyłkę :-)

      Staram się jak najwięcej speedpaintować, dzięki czemu czasem w 2-3 dni wytężonej pracy jestem w stanie naprodukować materiału nawet na tydzień :-)

      Usuń