8.07.2015

Assault squad sergeant

Pudło z nowymi assault marinesami rozpakowywałem kilka dni temu. Dziś pora na fotki pierwszego pomalowanego Adeptus Astartes. Zaczynamy z grubej rury czyli od sierżanta. Z tym gościem żartów nie ma. Uzbrojony jest w dwuręczny miecz łańcuchowy. DWU-RĘCZ-NY.

Kolory to rzecz jasna barwy mojego customowego zakonu Onyx Knights, których poprzednie zdjęcia można zobaczyć tutaj. Zmieniłem tylko nieco samą technikę malowania. Edge highlighty zastąpiłem cieniowaniem za pomocą aerografu.






5 komentarzy:

  1. Zarabisty! ! Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to cieniowanie zbroi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kudos, Sir! Świetna robota - przez zmianę sposobu cieniowania wyeliminowałeś imho najsłabszy wizualnie element swoich Onyx Knightów. Postęp jest gigantyczny, a ten scyzoryk to przekozacki :D

    OdpowiedzUsuń