28.05.2015

Space Marines - Tactical Squad Lazarus

Druga drużyna taktyczna moich space marines z zakonu Onyx Knights. Specjaliści uzbrojeni są w Heavy Bolter i flamer. Sierżant Lazarus dostał Storm Boltera. Oddział złożony został z bitsów z przeróżnych zestawów: command squad, tactical squad, assault squad, sternguard veterans, a nawet devastator squad. Dwóch marinesów nosi hełmy adeptus mechanicus.

Sierżant to moja najstarsza figurka, pochodzi z 2 edycji Warhammera 40k. Dostałem go kiedyś od samego Artura Szyndlera podczas prezentacji/mini turnieju Warhammera w Warszawie w księgarni naprzeciw hotelu Bristol :-) Udało mi się wtedy wygrać małą bitwę Dark Eldarami przeciw Space Marines.

Oddział nosi insygnia taktycznych marines na prawych naramiennikach w postaci niebieskich strzałek skierowanych ku górze. Niebieski to kolor identyfikacyjny oddziału Lazarus. Niebieski pasek identyfikacyjny umieszczony jest też na prawych nakolannikach.




2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają i nowy background zdjęć prezentuje sie extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx, background to mój stół plus domki z Operation Icestorm

      Usuń