21.02.2015

Operation Icestorm - Panoceania Fusilier

Pierwszy z pomalowanych ludków z zestawu Operation Icestorm, który jest starterem do 3 edycji Infinity. Przy okazji nowych wzorów ludków postanowiłem lekko zmienić schemat kolorystyczny mojej Panoceanii. Nie w jakiś drastyczny sposób, tak aby mimo wszystko do siebie pasowali na polu bitwy, ale jednak wydaje mi się, że popchnąłem moje panoceańskie kolorki trochę bardziej w stronę realizmu.

Poprzedni schemat można zobaczyć tutaj Panoceania na Maniexite.

Jeśli chodzi o nowego ludka, uważam że jest bardzo ładnie wymodelowany. Odkąd rzeźbiarze z Corvus Belli przeszli na modelowanie 3D ich ludki stały się jeszcze lepsze, a ten fizylier zdecydowanie jest tego przykładem.










 

7 komentarzy:

  1. Nie mogę się przyzwyczaić do figurków w normalnych proporcjach, co nie zmienia faktu, że wojak pomalowany czadowo. Czy to coś wbite w ziemię to jakaś rakieta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestawienie się na malowanie ich też wymaga lekkiej gimnastyki :-) Tak, ta rakieta to stary zardzewiały niewypał.

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo ładne malowanie! Co raz bardziej mnie kusi na coś do Infinity :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja będę tylko namawiać. Infinity uważam oficjalnie za system z najlepszą mechaniką. Fluff można kochać lub nie, ale każdy powinien w nim znaleźć coś dla siebie. W dodatku zasady są w całości dostępne za free, a entry cost jest minimalny. Starter z 5 ludkami za 130zł zapewnia świetną zabawę na k10 bitew. Kolejne 5 ludków przedłuża grywalność o kolejne k20 bitew :-) Jeżeli lubisz Ghost in The Shell, albo Appleseeda, to w tej grze robi się na porządku dziennym akcje rodem z tych filmów.

      Usuń
    2. Dziękować:) Narzeczona nie zagląda na Maniexa,więc mogę zadeklarować oczekiwanie na wypłatę:)

      Usuń
  3. Extra wojak. Malowanie świetne. Modele z Infinity są bardzo elegancko wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny soldak, i nareszcie nie szczur ;)

    OdpowiedzUsuń