15.02.2013

Cmentarz WIP

Zainspirowany młynem Cnótgłębiny postanowiłem spróbować sił z makietami. Na początek wybrałem coś prostego, co dałoby się zrobić z prefabrykatów :-) Wybór padł na cmentarz.

Do wykonania cmentarza posłużyły mi następujące komponenty:

- kawałek styroduru o grubości 20mm
- klej wikol
- garść piachu
- drzewo informatyka (którego wykonanie zademonstrowałem w poprzednim poście)
- nagrobki z zestawu plastikowych Zombie
- dwa murki i drogowskaz z zestawu Walls and Fences lub Fortified Manor,

Wybrałem murki z nagrobkiem oraz drzewkiem co by lepiej pasowały do klimatu cmentarza. Na drogowskazie natomiast siedzi sobie ponury kruk co też jest całkiem niezłym smaczkiem.

Styrodur przyciąłem nożykiem do tapet aby otrzymać odpowiedni kształt wzgórza cmentarnego, a następnie posmarowałem rozwodnionym wikolem i przykleiłem wszystkie komponenty. Na koniec sypnąłem piachem. Teraz całość sobie wesoło schnie (jak tylko wesoły może być cmentarz) a ja wrzucam posta :-)

W kolejnym odcinku będzie malowanie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz